How to Breastfeed a Mantis

Discussion in 'Videos' started by Maggot, Apr 10, 2018.

Random Thread
  1. Maggot

    Maggot Guest

    That milk looks a little bit red if you ask me.
     

    Attached Files:

    • File size:
      10.1 MB
      Views:
      62
  2. name

    name Newsroom Kitty om nom nom VIP

    2,946
    5,173
    Apr 22, 2017
    nunya damn
  3. OP
    OP
    Maggot

    Maggot Guest

    I think you mean yum
     
  4. OP
    OP
    Squid Jones

    Squid Jones Guest

  5. Medusa

    Medusa Death Head

    655
    1,396
    Jan 27, 2018
    Female
    Portugal
    That's disgusting but I love mantises. :wub:
     
  6. OP
    OP
    Squid Jones

    Squid Jones Guest

    Me too. They're neat little critters.
     
    Pineapple Lady, SintoSoCal and Medusa like this.
  7. OP
    OP
    Maggot

    Maggot Guest

    I had to stop asking that question a while ago. I bet she doesn't even know why.
     
  8. Willyballsack

    Willyballsack Deathling

    38
    39
    Apr 3, 2018
    USA
    That mantis is sucking it like he means it. Holding tight with two midget hands
     
    kayLaLuna, LadeeV, Void and 6 others like this.
  9. Perfectcrime

    Perfectcrime Death Addict

    4,756
    9,576
    May 31, 2017
    Female
    US
    I do like the mantis he/she is pretty cute however...I don't understand how that didn't hurt?! I'm sorry I'm usually down for some freaky things but insects isn't one of them.
     
  10. Bambii

    Bambii Drawing Blood

    166
    394
    Apr 4, 2018
    Female
    Canada
    Ugh....why though? Nipples of steel....
     
  11. OP
    OP
    Squid Jones

    Squid Jones Guest

    So....I should abandon my plans of introducing insects to our bedroom adventures then? =\
     
    LadeeV, CALIMARIJONES, Maggot and 2 others like this.
  12. Perfectcrime

    Perfectcrime Death Addict

    4,756
    9,576
    May 31, 2017
    Female
    US
    Yeah...I'm sorry I have to draw the line somewhere.
     
    Maggot and Squid Jones like this.
  13. OP
    OP
    Outlaw

    Outlaw Guest

    I can honestly say this is a video that never even crossed my mind that would end up on the internet. facepalm
     
  14. OP
    OP
    Squid Jones

    Squid Jones Guest

    * sigh * Okay. You know what they say though, right? If a man can't get his insect lovin' at home, he'll get it somewhere else.
     
    SintoSoCal and Perfectcrime like this.
  15. Hallucinogen

    Hallucinogen Drawing Blood

    256
    287
    Mar 18, 2018
    Male
    Sarajevo
  16. Perfectcrime

    Perfectcrime Death Addict

    4,756
    9,576
    May 31, 2017
    Female
    US
    Yeah I know...I guess I mean if you must find someone that digs insects like that...so be it. Different strokes for different folks. I wish you luck on that. LOL
     
    Squid Jones likes this.
  17. OP
    OP
    Squid Jones

    Squid Jones Guest

    Oh. Well shit, I guess I can't play the "Make her think you'll cheat on her unless she gives you what you want" game with you! :oops:
     
    SintoSoCal and Perfectcrime like this.
  18. Walshy501

    Walshy501 Death Addict

    3,063
    4,329
    Jan 12, 2018
    Male
    United kingdom
    He gets more action than me on the nipples
     
  19. Bambii

    Bambii Drawing Blood

    166
    394
    Apr 4, 2018
    Female
    Canada
    Maybe he'd like the mantis to play with him? Lol
     
  20. Perfectcrime

    Perfectcrime Death Addict

    4,756
    9,576
    May 31, 2017
    Female
    US
    I'll pay an escort to do it for you. I know I can find someone down for it for enough money. I'll check Craigslist. LOL
     
    Richie and Squid Jones like this.

Share This Page