Transvestite Murdered and Dumped

Discussion in 'Murder' started by Zeus, Mar 18, 2017.

  1. Zeus

    Zeus Owner Staff Member

    3,466
    2,101
    Oct 19, 2015
    Male
    Happened in Brazil.

    The woman, born as a man, reportedly took part in the murder of a security guard at a nightclub.

    She was shot 15 times as revenge for that.

    brazil-trans1.jpg brazil-trans2.jpg brazil-trans3.jpg brazil-trans4.jpg brazil-trans5.jpg brazil-trans06.jpg brazil-trans07.jpg brazil-trans08.jpg brazil-trans09.jpg
     
  2. EmptyVessel

    EmptyVessel Death Head

    44
    105
    Feb 3, 2017
    Male
    Midwest
    I'm really fucking confused here!!! As a LEO I've never been to a murder scene where we've found the body fully clothed and then stripped it naked on scene to take pics! Wtf 3rd world country Barney Fife type shit is this?









    Btw, you milenials will have to google barney fife, it's a joke to those old enough to know
     
    Artemis*76, Zoo, N@$ty and 6 others like this.
  3. elemental

    elemental Death Addict

    704
    734
    Feb 3, 2017
    Male
    U.S
    Might be revenge, might be that a unsuspecting date reached down and found captain winky.
     
    SANDMAN and BrownEyes like this.
  4. SicMonster666

    SicMonster666 Death Head

    336
    165
    Jul 15, 2016
    Talk about hot as FUCK! Holy Shit!
    [​IMG] Don't judge.
     
    SANDMAN, Honest One, Woden and 3 others like this.
  5. SicMonster666

    SicMonster666 Death Head

    336
    165
    Jul 15, 2016
    @Zeus, send me those unwatermarked images please.

    I got some use for such things..... [​IMG].
     
    SANDMAN, Honest One, N@$ty and 2 others like this.
  6. Trash

    Trash Death Head

    219
    164
    Aug 2, 2016
    hahaha thatwas my first thought.
     
  7. Nothing to Lose

    Nothing to Lose Death Head Donator

    205
    287
    Feb 21, 2017
    Indepently wealthy philanthrapist
    Personal island in the Carribean.
    Yeah! Hes NOT a purple dinosaur either!
     
  8. Nothing to Lose

    Nothing to Lose Death Head Donator

    205
    287
    Feb 21, 2017
    Indepently wealthy philanthrapist
    Personal island in the Carribean.
    Lol, that was a tranny that could actually pull it off, no chin stubble or 5 'oclock shadow or anything.
     
    Jallamedalla likes this.
  9. Nothing to Lose

    Nothing to Lose Death Head Donator

    205
    287
    Feb 21, 2017
    Indepently wealthy philanthrapist
    Personal island in the Carribean.
  10. Squid Jones

    Squid Jones Death Head

    350
    569
    Feb 2, 2017
    Male
    A glass house
    Probably the best looking tranny I've seen. I'd fuck that guy. Wait, no...I'd let that guy suck my dick. Wait, no.......dammit! Fuckin' trannies!! =(
     
  11. Zeus

    Zeus Owner Staff Member

    3,466
    2,101
    Oct 19, 2015
    Male
    If my research recollects correctly, I believe it has something to do with the fact that Brazil is so behind the times on transgender/transvestite acceptance or something, so many transvesitites get murdered simply for being transvestites. It's become so common that law enforcement and other first responders often strip the victim to check for male or female genitalia. Don't quote me on that, but I believe that's what I read. (But yeah...why they stripped her all the way and didn't just take a gander is beyond me.)
     
  12. TxSandman

    TxSandman Death Head Donator

    67
    101
    Mar 6, 2017
    Male
    Texas
    Holy shit he was fine! I mean she! DAMNIT!!! I've never been so confused.
     
  13. Warhead

    Warhead Death Head

    469
    466
    Nov 20, 2016
    Male
    Aero Engineer
    Canada
  14. Squid Jones

    Squid Jones Death Head

    350
    569
    Feb 2, 2017
    Male
    A glass house
    LMAO
     
    TxSandman likes this.
  15. delusionalbliz

    delusionalbliz Death Head

    89
    128
    Nov 3, 2016
    Female
    Everywhere and Nowhere
    'twas a female....got a little clit pumping happy that's all....lol! All I can say is (if sHe actually took part in somebody's murder) you can change your gender, amongst other things, but you can't change your karma!
     
  16. Shadow of the Void

    Shadow of the Void Death Head

    43
    47
    Feb 6, 2017
    Male
    Germany
    True Words spoken, my dear!
     
    delusionalbliz likes this.
  17. Sexyandalive

    Sexyandalive Deathling

    17
    24
    Mar 18, 2017
    Female
    Student
    Ireland
  18. delusionalbliz

    delusionalbliz Death Head

    89
    128
    Nov 3, 2016
    Female
    Everywhere and Nowhere
    :wtf: am confused.... And apparently...."problematic".....
     
  19. Squid Jones

    Squid Jones Death Head

    350
    569
    Feb 2, 2017
    Male
    A glass house
    * grabs popcorn *
     
    Notferreal likes this.
  20. delusionalbliz

    delusionalbliz Death Head

    89
    128
    Nov 3, 2016
    Female
    Everywhere and Nowhere
    :catwork:
     
    TxSandman, Lydia and Squid Jones like this.
Loading...

Share This Page